Największy most i największa katastrofa inżynieryjna ziemi prudnickiej (część II)
Tekst dostępny jest w dziale artykuły historyczne - polecamy.
Autor: Stanisław Stadnicki.
Publikacja tekstu: Niedziela, 19 lipca 2009r. godz.: 11:24. Nr wydania: 76/2009
Dziękujemy za lekturę tego tekstu. Możesz teraz wrócić do wyboru aktualności.
Polecamy teksty na podobny temat
- Miał być rozebrany, ale most w Nowej Cerekwii jest właśnie remontowany
- Akcja Mosty na Magistrali Podsudeckiej
- O śląskich mostach kolejowych
- Do 5 lat grozi złodziejowi złapanemu na kolejowym moście w Racławicach
- Jutro wchodzą na tory
- Powstanie potężna kopalnia żwiru i piasku
- Największy most i największa katastrofa inżynieryjna ziemi prudnickiej
- Coraz bliżej połączenia wąskotorowego Osoblaha-Racławice Śląskie
- Zapomniany odcinek Magistrali Podsudeckiej - dlaczego na linii kolejowej z Racławic Śląskich do Głubczyc i Raciborza zrezygnowano z budowy drugiego toru?
- Od soboty ratujemy linię kolejową z Głubczyc do Racławic Śląskich, rusza akcja koszenia