Za dwa tygodnie rusza zupełnie nowy serwis poświęcony kolei podsudeckiej. Zobacz jakie czekają Was zmiany.
Przede wszystkim całkowitej zmianie ulegnie szata graficzna. Szablon serwisu będzie bardziej kolorowy, a u góry znajdą się zdjęcia z linii 137. Największą zmianą będzie jednak galeria zdjęć, w której każdy będzie mógł dodawać fotki pochodzące z podsudeckiej oraz linii bocznych. Wystarczy zalogować się i dodawać zdjęcia. W ten sposób powstanie prawdziwy album fotograficzny naszej ukochanej linii kolejowej. Najładniejsze zdjęcia dodane w okresie od grudnia br. do maja roku następnego posłużą do wydania wielkoformatowego kalendarza kolei podsudeckiej, który wydamy z okazji 135-lecia ukończenia budowy Magistrali. Znajdzie się w nim 13 najładniejszych zdjęć. Autorzy tych najlepszych fotografii otrzymają kalendarz bezpłatnie.
Pojawi się wiele nowych działów. Z nowym serwisem będziemy kładli większy nacisk na prezentację historycznych dziejów podsudeckiej. Z czasem opublikujemy wiele nowych artykułów. Starsze materiały zostaną uzupełnione i zaktualizowane.
W styczniu (po uzyskaniu odpowiednich zezwoleń) ruszamy z naszym kolejowym sklepem internetowym. Będzie można w nim zakupić pamiątki związane z Magistralą: karty pocztowe, kubki, przypinki, a także wydawnictwa.
Odliczanie trwa, zostały dwa tygodnie.
Masz swoje zdanie? Chcesz podzielić się spostrzeżeniem, dodać ciekawostkę lub dorzucić cegiełkę do wspólnej historii podsudeckich szlaków? Zapraszamy do dyskusji – merytorycznej, kulturalnej i z szacunkiem wobec innych podróżnych tej kolejowej trasy. Aby zabrać głos i zostawić swój komentarz, musisz posiadać konto w naszym serwisie. Dzięki temu utrzymujemy porządek na peronie dyskusji i unikamy wykolejeń rozmowy.
Analiza, która wielu się nie spodoba - ale warto ją przeczytać do końca. Przeczytajcie spokojnie ten tekst. Dla jednych będzie to "teoria spiskowa", ale dla innych - smutna diagnoza.
Ten tekst nie był planowany. Miał poczekać. Ale po sobotniej publikacji w NTO z 22 listopada pt. "Podsudecka Magistrala Kolejowa nie jest priorytetem. Elektryfikacja linii ma kosztować pół miliarda" – trudno siedzieć cicho.
Ani się obejrzeliśmy, a naszej stronie strzeliły dwa lata. W tym czasie na kolei podsudeckiej działo się sporo.
W miesiąc dodano ponad 100 fotografii, które przeglądane były ponad 10 tysięcy razy.
To rzadki widok kiedy w godzinach porannych przed prudnickim dworcem zatrzymują się samochody, a z nich wybiegają podróżni by tylko zdążyć na pociąg. Wszystko dlatego, że te od zmiany rozkładu potrafią przyjechać przed planem.
Dotrzymujemy słowa i w dniu ogłoszenia nowych rozkładów jazdy publikujemy nową wersję naszej strony poświęconej najpiękniejszej linii kolejowej Polski. Największą zmianą jest nowa galeria zdjęć. Każdy może dodawać swoje zdjęcia.