Trwają prace przy remoncie linii kolejowej Świdnica Kraszowice - Jedlina-Zdrój
W tej chwili, wzdłuż linii 266 kursuje pociąg z transporterem materiałów sypkich, który oczyszcza pobocze torowiska, udrażnia rowy odwadniające przy torach.
Praca wygląda tak, że codziennie ten pociąg dojeżdża do miejsc w których wcześniej atlasy z kolebami wysypały usuniętą ziemię z poboczy po czym ten urobek jest ładowany na transporter i wywożony.
Pracę tego pociągu przedstawiają fotografie wykonane w okolicach Burkatowa i Bystrzycy Górnej.


Dzieję się także w Zagórzu Śląskim. Tam był pozostawiony przez długi czas kawałek toru nie wyregulowany, nie podbity. Właśnie robotnicy zabrali się za ten ostatni nie gotowy fragment toru przy okazji przebudowując dwa przejazdy drogowe z obu stron stacji w Zagórzu. Jeden przejazd jest już gotowy, drugi ma być robiony w bieżącym tygodniu. Prace w Zagórzu przedstawiają kolejne fotografie.


Wszystkie przystanki są już w stanie gotowym (surowym). Są wiaty, tablice, perony i słupy oświetleniowe. Brakuje tylko drobnego wyposażenia. Być może pojawi się ono po uruchomieniu połączeń kolejowych. Pozostawienie ławek, zegarów itp. dziś, pewnie zachęciłoby potencjalnych wandali do kradzieży i niszczenia mienia.
Autor: J.W..
Publikacja tekstu: Środa, 1 marca 2023r. godz.: 15:49. Nr wydania: 546/2023
Dziękujemy za lekturę tego tekstu. Możesz teraz wrócić do wyboru aktualności.
Polecamy teksty na podobny temat
- Wyremontowany dworzec w Nysie już otwarty!
- Duży sukces powrotu połączeń kolejowych do Sobótki
- Miał być rozebrany, ale most w Nowej Cerekwii jest właśnie remontowany
- Jaki będzie nowy rozkład na podsudeckiej? Część II - Dolny Śląsk
- Efekt końcowy prac pomiędzy Piławą Górną, a Piławą Dolną
- Trwa remont torów pod Piławą Górną
- Pociągi wróciły do Bielawy
- Wymieniają podkłady w Racławicach i Głogówku
- Dobiega końca remont dachu na zabytkowej lokomotywowni w Racławicach Śląskich
- Wiata na peronie 2. w Nysie już wyremontowana